My name is Teprita

前方注意⚠️
画风多半以龙卷风形式的多变!!
各位请带上雾霾口罩及泳镜!!!

If I have never had a warm feeling of taste,maybe I will not cold;if I did not feel too sweet love,I maybe would not have to pain,If I did not encounter the kind peigirl,if I have never not left my room,I would not know I was such alonely,”,如果我从来没有品尝过温暖的感觉,也许我不会这样寒冷;如果我从没有感受过爱情的甜美,我也许就不会这样地痛苦,如果我没有遇到善良的佩格,如果我从来不曾离开过我的房间。

——蒂姆·波顿

评论(17)

热度(63)

  1. 共1人收藏了此图片
只展示最近三个月数据